Με το ερώτημα «Τι θα μπορούσαμε εμείς να κάνουμε, για να προστατευτούμε σε περίπτωση σεισμού;», λαμβάνεται η απόφαση δημιουργίας ενός κουτιού βοήθειας για την τάξη. Οι μαθητές/τριες συζήτησαν και αποφάσισαν τον τρόπο της υλοποίησής του αναπτύσσοντας παράλληλα πολύτιμες δεξιότητες και αξίες:
- Υπευθυνότητα: Αναλαμβάνοντας την προετοιμασία για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, οι μαθητές κατανόησαν τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας.
- Συνεργασία: Η ομαδική εργασία για τη συγκέντρωση και οργάνωση των απαραίτητων ειδών ενίσχυσε το πνεύμα συνεργασίας και αλληλοβοήθειας.
- Κοινωνική ευαισθησία: Συζητώντας για τις ανάγκες σε περιόδους κρίσεων, οι μαθητές ανέπτυξαν ενσυναίσθηση και κατανόηση για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συνάνθρωποί μας.
- Πρακτικές γνώσεις: Μέσα από την επιλογή και τοποθέτηση αντικειμένων όπως φαρμακείο, τρόφιμα, νερό, χρήματα, φακό σφυρίχτρα, οι μαθητές απέκτησαν γνώσεις για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.
Αυτή η δράση δεν ήταν απλώς μια άσκηση προετοιμασίας, αλλά μια ευκαιρία για τους μαθητές να γίνουν πιο συνειδητοποιημένοι, υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες.




